جذب دختر
تاريخ : برچسب:, | 10:32 | نویسنده : ramin

اموزش بسیار اسان نویسندگی

 سلام به وب سایت حمید خوش اومدید.درسته من همون نویسنده برتر هستم اهل ابیک

می خوام به کمک شما برای اخرین بار یک کتاب بنویسم ولی نیاز به کمک مالی شما دارم البته من این رو از شما نمی خوام که رایگان به من کمک کنید من  در مقابل اموزشی که بشما میدهم تقاضای پو می کنم.

برای فراگیری اموزش مقدماتی اگر بخواهید زیر نظر اساتید الکی تو این موسسه های تازه وارد برید متما باشید که هیچگاه شما به مقامی که دوست دارید نمی رسید.ولی من طبق مجوزی که دارم می تونم به شما به صورت وبلاگ اموزش بدم .

نحوه اموزش من به گونه ای است که شما بعد از وارد کردن مبلغ دست مزد به حسابم بعد با من تماس میگیرید ومن حسابم رو چک می کنم اگر واریز کرده باشید یک کد رهگیری به شما میدم و شما هر دو روز در میان به سایتم می ایید و ان کد رهگیری را وارد می کنید و با وارد کردن کد رهگیری می توانید مطالب مورد نیاز را کپی کرده و در طی این دو روز ان را تمرین کنید.

قیمت این اموزش مقدماتی که سه ماه است 30هزار تومان است

قیمت اموزش متوسط  نویسندگی که 3ماه است40هزار تومان است

قیمت اموزش پایانی نویسندگی که 5ماه است 60هزار تومان است

بعد از این مدت بنده طبق مجوزی که دارم از شما یک تست می گیرم اگر توانستید قبول شوید برای شما یک مدرک توسط سازمان بین المللی نویسندگی برای شما صادر می شود.در پایان باید شما بتوانید که به راحتی یک کتاب 60 صفحه ای بنویسید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

09373051513-09367605722

Hamid7275@gmail.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: